A friend is someone who reaches for your hand, but touches your heart.

Det är värkligen en del vänner som jag faktist saknar med hela hjärtat.
Men vänskapen som vi hade förut är långt ifrån vad den var, och det är värkligen hjärtbrytande.

Även fast jag inte tänker publicera vilka jag faktist pratar om, så vill jag ändå ägna detta inlägg åt en speciel.


Ända sedan barndomen har vi kännt varandra, och genom hårda tider har vi vuxit upp. Vi har våra likheter, otroligt dålig barndom och dålig miljö att växa upp i.
Men se vart vi är idag. Vem kunde ana att vi skulle bli dom vi blev, det var det nog ingen som trodde. Att du är/var min bästa vänn har jag inte svårt att säga då jag vet allt om dig. Vi har delat på allt, vi har i princip gjort allt tillsammans.
Jag vet alla dina framgångar som motgångar.
Jag vet allt om dig och din familj.
Jag vet nästan alla skivor du hade/har haft genom din uppväxt.
Jag vet dom absolut pinsammaste sakerna om dig som andra inte änns skulle kunna köpa sig till vetskapen om.
Det jag försöker säga är att jag känner dig innan å utan, precis som sanna vänner gör.


Vill bara ge denna person en tanke. Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.


Jag vill bara påpeka för bloggläsarna som ibland glider förbi här, att jag mår otroligt bra och är inte deprimerad på något sätt.
Det kan uppfattas som detta då jag gjort ett par otroligt seriösa inlägg direkt från hjärtat.
Men det jag har denna bloggen till, är att få skriva av mig helt enkelt. Även om det är från äkta vänskap till politik i USA.


Jag tänkte på vänskap pga att jag känner värkligen hur folk försvinner då framgång inte är i farten.

Framgång är idag inget som kan bindas samma med namnet Kim Plato.
Nej jag jobbar inte just nu, om jag ska vara helt ärlig gör jag ingenting nu förutom att göra mina egna drömmar komma i uppfyllelse. Riktigt kämpa för mina egna drömmar känner jag är viktigast just nu.

Men då man inte jobbar så är det som att man avstängs från det sociala nätet på något sätt.
Och det finns dom vännerna kvar, som faktist inte bryr sig om du har motgång eller medgång. Utan dom är där för att dom vill.

Vill bara påpeka att när mitt tåg såkallat (framgång) är här för att hämta mig på perongen.
Så kommer det inte finnas 5 andra vagnar att sätta sig i. Det är i min vagn å ända vagn som man kan sitta i.
Och den vagnen kommer få plats med ändas äkta vänner.


Är värkligen så trött på såkallade (säsongs-vänner).
Det är vänner som är vän med dig när det passar dom.  :)


Vill också vilja passa på att tacka 3 personer för deras vänskap, den betyder mycket.
Sofi, Simon och Angelica.



Dagens 3 quotes och en helt random låt som jag helt enkelt gillar kommer här:

"True friends are never apart, maybe in distance, but not in heart"

"False friends aren't always that bad because it shows you about yourself and teaches you to be strong and life goes on."




"A real friend is one who walks in when the rest of the world walks out."







/Plato







Kommentarer
Postat av: Angie

Grymt fint inlägg :) Det berörde verkligen.. Kim du är bäst :) glöm aldrig det.. Du är en person som kommer att nå dit du vill :) tack för att du är du och att du alltid ger av dig själv och ställer upp :) Du är en värdefull person i mitt liv :) TACK

2009-11-16 @ 22:55:28
Postat av: Linda

Fin du är Kim!

2009-11-21 @ 09:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0