Weekend i Danmark

Imorgon åker jag till Danmark och ska träffa Zulle, Nicolai, Lund, Jorge, Kristian.
Det ska bjudas på sprit å julbord, hur jäkla bra kommer inte det bli då..

Fredag - söndag i Sönderborg..  Sen på söndag natt åker jag till Tyskland med Jocke för att inhandla a shitload med alkohol.

Runt 8-9 timmar kommer resan ner till grabbarna i Danmark att ta. Så nu har jag införskaffat mig en bok som dom flesta känner till eller har läst.  (Snabba Cash)
Dom flesta säger att den är väldigt bra, så tänkte ge den en chans.

Sen är ett möte bokat med fastighetsägaren i mitte på nästa vecka. Då han skickade sina representanter förra mötet och dom gillade mig och min idé så vill nu slutligen ägaren träffa mig också.
Så det ska ju bli kul att äntligen få träffa honom, och kanske komma över en deal som båda gillar.


Utöver det så händer det inte så mycket i mitt liv just nu, dricker mestadels kaffe och glor serier.
Träningen ligger på is, men det brukar den göra vid den här tiden varje år. Inget jag oroar mig över ;-)


Nu ska jag dra köpa hårfärg sen sola..




/Plato


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0