Kost versus träning.

        VS                          Mussli  + fil/russin                                   Gröt



Frågan jag ställer mig själv är, vilker är nyttigast och bäst för min träning? För alla vill ju ha ut det bästa av sin träning såklart.

Har under många träningsperioder käkat havregrynsgröt som (före tränings föda).
Idag gick jag upp, åt en banan och en fibermacka.
Timme senare käkade jag mussli med fil och russin!

Körde ett arm pass idag på gymmet vilket jag inte gillar men gjorde ändå, dvs jag gillar inte både köra biceps och triceps under samma träningspass.

Hur som helst, min energi försvann värkligen helt efter 1 timmes träning ungefär.
Började känna tendens till yrsel och jag ville bara lägga mig ner och vila.

Frågan är nu, hade jag en dålig dag eller berodde detta på min omlagda kost?

Om nån där ute har testat att jämnföra dessa två kost rivaler så berätta gärna era erfarenheter!


Tills dess, Havregrynsgröt it will be!



Bye for Now!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0